Overslaan en naar de inhoud gaan

Klachten en meldingen

Ben je ontevreden over de werking van Inter? Dan gaan we graag met je in gesprek. Samen zoeken we naar een oplossing. Vind je die niet goed genoeg? Dan kan je een klacht indienen.

Wil je een geval van discriminatie melden? Ook dan luisteren we graag naar jouw verhaal. Vervolgens verwijzen we je waarschijnlijk door naar Unia

Heb je een klacht over de werking van Inter? 

Ontevreden over onze werking? Contacteer ons zeker. We gaan graag met je in gesprek en zoeken naar een oplossing. Vind je die niet goed genoeg? Dan kan je nog altijd kosteloos een klacht indienen. Zowel per telefoon of per brief of e-mail. Hier lees je meer over onze klachtenprocedure.

Wil je een geval van discriminatie melden? 

Voel je je gediscrimineerd door een ontoegankelijke situatie? Ook als we niet rechtstreeks betrokken zijn, luisteren we graag naar jouw verhaal. Voor je melding zelf kan je terecht bij Unia, een onafhankelijke openbare instelling tegen discriminatie bestrijdt en voor gelijke kansen. Je bereikt Unia rechtstreeks via het meldingsformulier op haar website of per telefoon op het nummer +32 (0)2 212 30 00. Nog vragen of meer informatie? Neem gerust contact met ons op. 

Contact

info@inter.vlaanderen

Inter

Tussen mens en omgeving | 011 26 50 30